SERVICE, REPARATIES & ONDERHOUD

SERVICE, REPARATIES EN ONDERHOUD

Ook kunt u bij ons langskomen voor reparaties-service- en onderhoudsbeurten, garantieafhandeling, (brom)fietsverzekeringen, sleutelservice en fietsverhuur.

Het is belangrijk om uw scooter en/of (elektrische) fiets bij een erkende dealer te laten onderhouden en/of repareren. Het niet onderhouden door een erkende dealer kan leiden tot het vervallen van de fabrieksgarantie.

Bij een nieuw aangeschafte scooter of (elektrische) fiets werken wij met een serviceplan. In dit serviceplan staat beschreven wanneer het van belang is om uw scooter en of (elektrische) fiets langs te brengen voor onderhoud. Zo krijgt een scooter bij 500 km een service beurt en met een nieuwe fiets komt u na een maand terug voor service. Afspraken kunnen voor bromfietsen telefonisch of in de winkel worden gemaakt. Voor de (elektrische) fietsen hoeft u geen afspraak

te maken. Ook voor de (elektrische) fietsen geldt dat zij regelmatig gecontroleerd moeten worden en nieuwe updates moeten krijgen.

Wij wijzen u er nogmaals op dat nauwkeurig onderhoud van essentieel belang is voor de garantie, levensduur en betrouwbaarheid van uw scooter of e-bike/fiets. Daarom raden wij uw aan om uw scooter of (e) bike minimaal 1 keer per jaar langs te brengen voor onderhoud nadat de andere service beurten afgerond zijn. Dit ook om aanspraak te kunnen blijven maken op eventuele garantie.